STAPPENPLAN RETOURNEREN

  1. Vul het online retourformulier in en je ontvangt binnen 1 werkdag per e-mail een bevestiging en het retouradres.
  2. Verpak het artikel met de pakbon, factuur of formulier voor herroeping.
  3. Vermeld het retouradres duidelijk op het pakket en verwijder eventuele oude adresetiketten of maak deze onleesbaar.
  4. De retourzending kun je inleveren en laten frankeren bij een PostNL afhaalpunt. Zoek hier het dichts bijzijnde servicepunt.
  5. Je dient portokosten betalen bij het PostNL servicepunt. Vraag altijd om een verzendbewijs.
  6. Als wij de retourzending hebben verwerkt ontvang je een bevestiging.

Het aankoopbedrag + de verzendkosten worden vanaf het moment van ontbinding van de overeenkomst zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen op jouw bankrekening teruggestort.

BESCHADIGD OF FABRIEKSFOUT?
In geval van schade of defect is het in de meeste gevallen voldoende om een foto van het product te e-mailen. Je hoeft dan geen onnodige kosten te maken. Indien wij het product toch retour willen ontvangen dan ontvang je een gratis verzendlabel. Je kunt er in dat geval voor kiezen om een vervangend product te ontvangen of de bestelling te annuleren.

Kom je niet verder met je project omdat je bijvoorbeeld een onderdeel mist, iets beschadigd is of niet past? Neem dan contact met ons op, we lossen het graag voor je op.

UITZONDERINGEN

  • Het is niet mogelijk om speciaal bestelde en/of grotere aantallen of gepersonaliseerde producten te retourneren.
  • Zakelijke bestellingen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
  • Als je al aan je bouwpakket of houtmodelbouw project bent begonnen, is retourneren niet meer mogelijk.
  • Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet in aanmerking voor ruiling of restitutie. Wanneer producten beschadigd en/of incompleet zijn, kunnen wij hiervoor waarde in mindering brengen. Bij een onverkoopbaar product is de waardevermindering 100%.

Het artikel voldoet niet aan mijn verwachtingenAnder artikel geleverd dan ik had besteldHet product is beschadigd of heeft een fabricagefoutAndere reden (vul hieronder in)

Ik ga akkoord met het opslaan en verwerken van de door mij verstrekte gegevens zoals aangegeven in de privacy policy.