STAPPENPLAN RETOURNEREN

  1. Vul het online retourformulier in en je ontvangt binnen 1 werkdag een een e-mail met daarin een link waarmee je voor € 4,95 een verzendlabel kunt aanschaffen.
  2. Verpak het artikel met de pakbon, factuur of formulier voor herroeping.
  3. Print het verzendlabel en plak deze op het pakket.
  4. De retourzending kun je inleveren bij een PostNL afhaalpunt. Zoek hier het dichts bijzijnde servicepunt.
  5. Je hoeft niet meer te betalen bij het servicepunt. Vraag wel altijd om een verzendbewijs.
  6. Als wij de retourzending hebben verwerkt ontvang je een bevestiging.

Het aankoopbedrag + de verzendkosten worden vanaf het moment van ontbinding van de overeenkomst zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen op jouw bankrekening teruggestort.

BESCHADIGD OF FABRIEKSFOUT?
In geval van schade of defect is het in de meeste gevallen voldoende om een foto van het product te e-mailen. Je hoeft dan geen onnodige kosten te maken. Indien wij het product toch retour willen ontvangen dan ontvang je een gratis verzendlabel. Je kunt er in dat geval voor kiezen om een vervangend product te ontvangen of de bestelling te annuleren.

Kom je niet verder met je project omdat je bijvoorbeeld een onderdeel mist, iets beschadigd is of niet past? Neem dan contact met ons op, we lossen het graag voor je op.

UITZONDERINGEN

  • Het is niet mogelijk om speciaal bestelde of gepersonaliseerde producten te retourneren.
  • Zakelijke bestellingen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
  • Als je al aan je bouwpakket of houtmodelbouw project bent begonnen, is retourneren niet meer mogelijk.
  • Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet in aanmerking voor ruiling of restitutie. Wanneer producten beschadigd en/of incompleet zijn, kunnen wij hiervoor waarde in mindering brengen. Bij een onverkoopbaar product is de waardevermindering 100%.
  • De kosten voor het retour zenden van zendingen buiten Nederland bedragen € 8,95.

Het artikel voldoet niet aan mijn verwachtingenAnder artikel geleverd dan ik had besteldHet product is beschadigd of heeft een fabricagefoutAndere reden (vul hieronder in)

Ik ga akkoord met het opslaan en verwerken van de door mij verstrekte gegevens zoals aangegeven in de privacy policy.