Ben je ontevreden over een product of de serviceverlening van Hobby&Co? Dan horen wij dit graag van je. Wij willen uiteraard dat je tevreden bent. Onze klachtenprocedure geeft je de mogelijkheid om onvrede te uiten. We gaan dan samen op zoek naar een oplossing.

Je kunt jouw klacht op verschillende manieren aan ons doorgeven:
Online (via email)
Je kunt jouw klacht mailen via het contactformulier. Vermeld hierbij jouw adresgegevens, telefoonnummer en eventueel bestelnummer.

Telefonisch
Bel met onze klantenservice op het nummer 085 06 02 433. Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m zaterdag van 10.00 tot 18.00.

Schriftelijk
Stuur een brief met jouw klacht naar onderstaand adres
Hobby&Co
Stadionstraat 11 C10
4815 NC BREDA

Nadat wij jouw klacht hebben ontvangen ontvang je altijd een ontvangstbevestiging. Afhankelijk van het soort klacht krijg je binnen 24 uur antwoord. Als er meer tijd nodig is krijg je in ieder geval binnen maximaal 5 werkdagen een antwoord.

Wij streven voortdurend naar 100% klanttevredenheid en zijn er dan ook van overtuigd dat wij altijd een passende oplossing kunnen bieden en het gevoel van onvrede bij jou weg kunnen nemen.

Mocht je toch niet tevreden zijn met de afwikkeling van jouw klacht dan kun je deze ook voorleggen aan afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Hobby&Co is bij dit keurmerk aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op deze website. Alleen wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan is het mogelijk om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.