De meeste klanten wilden weten

Wat zijn de verzendkosten?

Als je jouw bestelling laat afleveren bij een DHL ServicePoint dan betaal je GEEN verzendkosten. Voor bezorging thuis of op je werk binnen Nederland rekenen we slechts € 1,99 verzendkosten.

Voor bestellingen naar België rekenen we € 6,99 verzendkosten.

Waarom verzendkosten bij levering thuis of op het werk?

Omdat wij een grote voorstander zijn voor verzendmethodes waarbij het milieu het minst wordt belast. Als je jouw bestelling ophaalt bij een DHL ServicePoint dan wordt het vervoer voor jouw pakket geminimaliseerd, daarnaast betaal je geen verzendkosten. Een groene en voordelige keuze dus!

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Bij elk artikel is de voorraadstatus vermeld. Als een artikel op voorraad is wordt jouw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen bezorgd. Als je het artikel de volgende dag wil ontvangen, bestel dan op werkdagen voor 12.00 uur.

Bestellingen geplaatst van vrijdag 12.00 uur tot maandag 12.00 uur worden op maandag verzonden en zullen op dinsdag worden bezorgd.

LET OP: Wanneer jouw bestelling artikelen bevat met een langere levertijd wordt deze verzonden als de bestelling helemaal compleet is. Als je een artikel liever eerder wilt ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.

Wat zijn de bezorgdagen van DHL?

Als jouw bestelling op werkdagen vóór 12.00 wordt verzonden, dan doet de bezorger van DHL zijn best om jouw bestelling de volgende dag te bezorgen. Voor de duidelijkheid hebben we de bezorgdagen voor je op een rij gezet. Op feestdagen worden er geen pakketten bezorgd.

besteld/ verzonden op vóór 12.00 na 12.00
maandag dinsdag woensdag
dinsdag woensdag donderdag
woendag donderdag vrijdag
donderdag vrijdag zaterdag
vrijdag zaterdag dinsdag
zaterdag dinsdag dinsdag
zondag dinsdag dinsdag

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Hoewel wij hier voorzorgsmaatregelen hebben getroffen komt het helaas voor dat e-mailproviders zoals hotmail.com, gmail.com, yahoo.com en live.nl onze e-mailberichten filteren als spam.

Check je spambox of ongewenste (reclame) mailbox en voeg ons e-mailadres toe aan je contactpersonen of markeer het bericht als “geen spam”.

Hoe kan ik retourneren en wat zijn de kosten?

Laat ons via het contactformulier of telefonisch weten dat je een of meerdere artikelen wilt retourneren. Je ontvangt per e-mail instructies hoe je de bestelling kunt terugsturen. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Het aankoopbedrag + de verzendkosten worden vanaf het moment van ontbinding van de overeenkomst zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen op jouw bankrekening teruggestort.

Bestellen en betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Door op de zwarte bestelknop op de productpagina te drukken voeg je het artikel toe aan het winkelmandje. Het winkelwagen scherm opent en je kunt direct naar afrekenen gaan.

Op de kassa pagina vul je de gevraagde gegevens in en ga je akkoord met de voorwaarden. Wanneer je op de rode afreken button drukt word je naar een beveiligde bankomgeving geleid waar je de bestelling kunt betalen.

Kan ik langskomen om het assortiment te bekijken?

Dit is helaas niet mogelijk. Hobby&Co is een online winkel zonder fysieke winkellocatie. Wij werken vanuit Zevenbergen maar de producten zijn opgeslagen in een magazijn op een andere locatie, hier zijn geen winkelfaciliteiten aanwezig.

Je kunt eventueel kiezen voor betaling achteraf, mocht het product toch niet naar wens zijn dan kun je het makkelijk en snel retourneren.

Hoe kan ik (veilig) betalen?

Veilig online winkelen is van essentieel belang. Daarom zien wij het als onze belangrijkste taak om er voor ervoor te zorgen dat je zonder zorgen bij ons kunt winkelen. Alle geldtransacties zijn bij ons 100% veilig.

Al het betalingsverkeer wordt voor ons verwerkt door Mollie.nl. Zij staan garant voor een 100% beveiligde en versleutelde verwerking van jouw betaling. Op je bankafschrift kun je de betaling aan Hobby&Co terugvinden onder de naam Mollie met daarbij het bestelnummer.

Je kunt bij Hobby&Co betalen met iDEAL, overboeking en achteraf betalen met Klarna. Belgische klanten kunnen betalen met Bancontact, KBC en overboeking.

International delivery

We’re sending our great woodcraft products all over the world!

For deliveries outside Benelux for the best price please contact us for a quote. We answer within one working day.

Retourneren en annuleren

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je je hebt bedacht of dat je spijt hebt van je aankoop.

Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen en je wilt annuleren dan kun je een bericht sturen via het contactformulier.

Wij zorgen er voor dat de bestelling direct wordt geannuleerd en dat je het aankoopbedrag + eventuele verzendkosten binnen 1 werkdag op jouw bankrekening terug gestort krijgt.

Hoe kan ik retourneren?

Toch niet helemaal tevreden? Dan mag je het artikel binnen 14 dagen retourneren. Klik hier voor onze uitgebreide informatie over retourneren.

Hoe veel bedenktijd heb ik bij Hobby&Co?

Als je online een aankoop doet dan heb je bij Hobby&Co altijd 14 dagen bedenktermijn. In deze periode mag je kijken of het product aan jouw verwachtingen voldoet. Klik hier meer meer informatie over de bedenktijd en het retourneren van je bestelling.

Vragen en klachten

Wat is Hobby&Co?

Hobby&Co is een “web-only” hobbywinkel, wij zijn onder andere gespecialiseerd in hoogwaardige kwaliteit schilderen op nummer en diamond painting pakketten voor jong en oud.

Wat zijn de gegevens van Hobby&Co?

Telefoon: 085 06 02 433
Email: contactformulier maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00
Kantooradres (geen winkel): LG WIPSTRAAT 118, 4761 EE ZEVENBERGEN

KvK-Nummer: 60556269
BTW-Nummer: NL853960161B01

Rekeninginformatie
Hobby&Co
Rekeningnummer: NL47 KNAB 0256 8159 68
BIC Code: KNABNL2H

Hoe kan ik een klacht indienen?

Ben je ontevreden over een artikel of de serviceverlening van Hobby&Co? Dan horen wij dit graag van je via het contactformulier. Wij willen uiteraard dat je tevreden bent.

Onze klachtenprocedure geeft je de mogelijkheid om onvrede te uiten. We gaan dan samen op zoek naar een oplossing.
Heb je nog vragen? Neem contact met ons op
  • No products in the cart.