Hobby&Co streeft altijd naar 100% klanttevredenheid. Op deze pagina hebben we de antwoorden op de meest uiteenlopende onderwerpen al voor je vermeld. Heb je toch nog hulp nodig of heb je andere vragen? Dan horen wij dat graag van je. Je kunt ons 6 dagen per week bellen of 24/7 een e-mail sturen.

Mail Hobby&Co

Stuur ons een e-mail

Stuur een e-mail via ons contactformulier
Klantenservice

Bel met ons: 085 06 02 433

Bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 10.00 tot 18.00

De meeste klanten wilden weten:

Wat zijn de verzendkosten?

GRATIS voor bestellingen vanaf € 35,00
€ 4,95 voor bestellingen tot € 35,00

Verzending naar België
GRATIS voor bestellingen vanaf € 50,00
€ 6,95 voor bestellingen tot € 50,00

Verzending naar Duitsland
GRATIS voor bestellingen vanaf € 100,00
€ 7,95 voor bestellingen tot € 100,00

Verzending naar overige landen
Neem contact met ons op voor de tarieven van verzending naar andere landen.

Wat zijn de retourkosten?

Bij Hobby&Co kun je jouw bestelling of een deel daarvan altijd binnen 30 dagen retourneren.

Meld je retour aan via het online retourformulier en je ontvangt je per e-mail een link waarmee je tegen een gereduceerd PostNL tarief een verzendlabel aan kunt vragen.

Voor zendingen binnen Nederland is het tarief € 4,95 en vanuit België en Duitsland € 8,95.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Hoewel wij hier voorzorgsmaatregelen hebben getroffen komt het helaas voor dat e-mailproviders zoals hotmail.com, gmail.com, yahoo.com en live.nl onze e-mailberichten filteren als spam.

Check je spambox en voeg ons e-mailadres toe aan je contactpersonen of markeer het bericht als “geen spam”.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bij elk product staat de te verwachten levertijd vermeld. Zodra jouw bestelling wordt verzonden ontvang je altijd een e-mail met track & trace code waarmee je de zending kunt volgen. Heb je geen e-mail ontvangen? Check dan jouw spambox of neem contact met ons op.

Wij doen altijd ons uiterste best om de bestelling binnen de aangegeven levertijd te leveren. Het kan in een enkel geval voorkomen dat de levering vertraagd is. Indien je na drie werkdagen nog geen bestelling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

LET OP: Wanneer jouw bestelling producten bevat met een langere levertijd wordt deze verzonden als de bestelling helemaal compleet is. Als je een product liever eerder wilt ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.

Bekijk hier de actuele orderstatus van je bestelling.

Hoe kan ik retourneren?

Meld jouw retour aan via het online retourformulier en je ontvangt per e-mail link waarmee je tegen een gereduceerd PostNL tarief een verzendlabel kunt aanmaken. De retourzending kun je inleveren bij het dichtstbijzijnde PostNL PostNL servicepunt of businesspoint.

Het aankoopbedrag + de verzendkosten worden vanaf het moment van ontbinding van de overeenkomst zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen op jouw bankrekening teruggestort.

Is mijn bestelling al verzonden?

Als jouw bestelling is verzonden ontvang je een verzendbevestiging met een track & trace code waarmee je de zending kunt volgen op de website van PostNL.

Indien je geen e-mail hebt ontvangen check dan je spambox. Als je twijfelt kun je altijd contact met ons opnemen via het contactformulier.

Bekijk hier de actuele orderstatus van je bestelling.

Veelgestelde vragen (FAQ)

Hoe plaats ik een bestelling?

Door op de bestelknop op de productpagina te drukken voeg je het product toe aan de winkelwagen. Het winkelwagen scherm opent en je kunt direct naar afrekenen gaan.

Op de kassa pagina vul je de gevraagde gegevens in en ga je akkoord met de voorwaarden. Wanneer je op de oranje afreken button drukt word je naar een beveiligde bankomgeving geleid waar je de bestelling kunt betalen.

Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?

Helaas komt het onder andere bij gebruikers van Hotmail, Live, Yahoo en Gmail voor dat onze e-mail in de spambox terecht komt.

Indien je twijfelt of het wel goed is gegaan met jouw bestelling dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bij elk product staat de te verwachten levertijd vermeld. Wij hanteren de volgende levertijden:

OP VOORRAAD – Vóór 17.00 uur besteld, morgen in huis
Het artikel is op voorraad en wordt indien op werkdagen vóór 17.00 besteld, dezelfde dag verzonden.

LEVERBAAR – 1 tot 3 werkdagen
Het artikel wordt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen verzonden.

NIET LEVERBAAR
Het product is uitverkocht. Je kunt het product op dit moment niet bestellen.

LET OP: Wanneer jouw bestelling producten bevat met een langere levertijd wordt deze verzonden als de bestelling helemaal compleet is. Als je een product liever eerder wilt ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten binnen Nederland?

GRATIS voor bestellingen vanaf € 35,00
€ 4,95 voor bestellingen tot € 35,00

Hoeveel bedragen de verzendkosten buiten Nederland?

Verzending naar België
GRATIS voor bestellingen vanaf € 50,00
€ 6,95 voor bestellingen tot € 50,00

Verzending naar Duitsland
GRATIS voor bestellingen vanaf € 100,00
€ 7,95 voor bestellingen tot € 100,00

Verzending naar overige landen
Neem contact met ons op via het contactformulier voor de tarieven van verzending naar andere landen.

Bestelinformatie

Verzendkosten

GRATIS voor bestellingen vanaf € 35,00
€ 4,95 voor bestellingen tot € 35,00

Verzending naar België
GRATIS voor bestellingen vanaf € 50,00
€ 6,95 voor bestellingen tot € 50,00

Verzending naar Duitsland
GRATIS voor bestellingen vanaf € 100,00
€ 7,95 voor bestellingen tot € 100,00

Verzending naar overige landen
Neem contact met ons op voor de tarieven van verzending naar andere landen.

Levertijd van je bestelling

Wij doen altijd ons uiterste best om de bestelling binnen de aangegeven levertijd te leveren. Het kan in een enkel geval voorkomen dat de levering vertraagd is.

Indien je drie werkdagen na ontvangst van de verzendbevestiging nog geen bestelling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

Klik hier voor meer informatie over onze levertijden.

Bezorging door PostNL

Wanneer jouw bestelling gereed is gemaakt voor verzending ontvang je hiervan een bericht op het door jou opgegeven e-mailadres, je ontvangt tevens een e-mail met track & trace code zodat je de zending kan volgen.

De pakketbezorger zal de zending normaal gesproken de eerstvolgende werkdag afleveren. Klik hier voor meer informatie over de bezorging van je bestelling.

International Delivery

We’re sending our great woodcraft products all over the world!

For deliveries outside Benelux for the best price please contact our friendly salesteam via this page for a quote. We 24/7 answer within four hours.

Betaalinformatie

Veilig online betalen

Veilig online winkelen is van essentieel belang. Daarom zien wij het als onze belangrijkste taak om er voor ervoor te zorgen dat je zonder zorgen bij ons kunt winkelen. Alle geldtransacties zijn bij ons 100% veilig.

Al het betalingsverkeer wordt voor ons verwerkt door Mollie.nl. Mollie.nl staat garant voor een 100% beveiligde en versleutelde verwerking van jouw betaling. Dit betekent dat niemand toegang kan krijgen tot jouw persoonlijke gegevens en dat je je dus geen zorgen hoeft te maken over de veiligheid van jouw transactie. Mollie.nl waarborgt jouw veiligheid namelijk met een veilige SSL-verbinding.

iDEAL

iDEAL werkt direct samen met tien grote banken in Nederland: ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, Regiobank, Friesland Bank, Triodos, ASN Bank, Van Lanschot, Binq en Knab.

Nadat je iDEAL hebt gekozen als betaalwijze selecteer je jouw eigen bank. De daadwerkelijke betaling vindt daarna plaats in de vertrouwde omgeving van de website van jouw bank. In deze omgeving staat de bank garant voor de veiligheid. Je bent verzekerd van een transparante transactie, zonder verborgen kosten.

– Nummer 1 betaalmethode in Nederland
– Snel en vertrouwd via de eigen bank
– Betalen met iDEAL is altijd gratis

VISA/ Mastercard

Bij Hobby&Co kun je betalen met de creditcards van VISA en Mastercard. Het is niet mogelijk om te betalen met debitcards, American Express en buitenlandse creditcards.

Nadat jouw creditcardgegevens zijn gecontroleerd wordt de bestelling direct in behandeling genomen. De afhandeling van deze gegevens gebeurt via een beveiligde omgeving van onze betalingsprovider. Wij hebben geen inzage in jouw financiële gegevens.

– Extra maatregelingen ter voorkoming van fraude (3D Secure)
– Creditcardgegevens worden versleuteld verzonden
– Veilig en snel, binnen enkele minuten is jouw betaling ontvangen

Paypal

Betaal veilig online met je bankrekening, creditcard of Paypal rekening. Het is niet nodig om een Paypal account aan te maken. Kies voor de betaalmethode Paypal en je wordt doorverwezen naar een beveiligde website van PayPal. Meld je aan of betaal als gast.

Betalen met Paypal is helemaal veilig, Hobby&Co heeft geen inzage in jouw financiële gegevens.

– Blijf veilig en afgeschermd
– Flexibel betalen met creditcard of bankrekening
– Veilig en snel, binnen enkele minuten is jouw betaling ontvangen

Achteraf betalen

Liever niet vooruit betalen? Je kunt bij Hobby&Co ook achteraf betalen. Je betaald pas na ontvangst van jouw bestelling. Je ontvangt de factuur per e-mail. Als het product onverhoopt toch niet naar verwachting is dan kun je het gratis retour sturen.

– Betalen na ontvangt van je bestelling
– Betalingstermijn van 14 dagen
– De kosten voor achteraf betalen bedragen € 1,99

Bekijk hier de uitgebreide informatie over achteraf betalen.

Vooruitbetaling met IBAN

Vooruitbetalen houdt in, dat je na het invoeren van je bestelling zelf het openstaande orderbedrag middels een overboeking op onze bankrekening overmaakt.

Je ontvangt na het bestellen een e-mail met betaalgegevens. Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer uit je orderbevestiging.

– Betalen via je eigen bank
– De bestelling wordt verzonden na ontvangst van de betaling
– Geen extra kosten

Bancontact

Onze Belgische klanten kunnen naast vooruitbetaling ook gebruikmaken van Bancontact.

– Veilig online betalen met uw bankkaart
– De bekendste betaalmethode in België

Retourneren & annuleren

30 dagen bedenktijd

Als je online een aankoop doet dan heb je bij Hobby&Co altijd 30 dagen bedenktermijn. In deze periode mag je kijken of het product aan jouw verwachtingen voldoet.

Klik hier meer meer informatie over de bedenktijd.

Retourneren

Toch niet helemaal tevreden? Dan mag je het product binnen 30 dagen retourneren, klik hier voor meer informatie over retourneren.

Online retourformulier

Klik hier voor het online retourformulier.

Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.

Bestelling annuleren

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je je hebt bedacht of dat je spijt hebt van je aankoop.

Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen en je wilt annuleren dan kun je een bericht sturen via het contactformulier.

Wij zorgen er voor dat de bestelling direct wordt geannuleerd en dat je het aankoopbedrag + eventuele verzendkosten binnen 1 werkdag op jouw bankrekening terug gestort krijgt.

Herroepingsrecht

Lees hier de informatie over het herroepingsrecht.

Indien je vragen hebt over het herroepingsrecht dan kun je altijd contact met ons opnemen via het contactformulier.

Indien hiervan gebruik wilt maken dan kun je het formulier voor herroeping hieronder downloaden.
Download formulier voor herroeping

Algemene informatie

Over Hobby&Co

Hobby&Co is onder andere gespecialiseerd in duurzame houten bouwpakketten voor jong en oud.

In ons uitgebreide assortiment vind je voor ieder wat wils, van ridderkasteel tot poppenhuisvliegtuigenboten en dieren. Klik hier voor meer informatie over ons.

Onze gegevens

Hobby&Co
Stadionstraat 11 C10
4815 NC BREDA

Telefoon: 085 06 02 433
KvK-Nummer: 60556269
BTW-Nummer: NL853960161B01
E-mail: contactformulier

Rekeninginformatie
Hobby&Co te Zevenbergen
Rekeningnummer: NL47 KNAB 0256 8159 68
BIC Code: KNABNL2H

Klacht indienen

Ben je ontevreden over een product of de serviceverlening van Hobby&Co? Dan horen wij dit graag van je. Wij willen uiteraard dat je tevreden bent.

Onze klachtenprocedure geeft je de mogelijkheid om onvrede te uiten. We gaan dan samen op zoek naar een oplossing.

Klik hier voor onze uitgebreide klachtenprocedure.

Zakelijk/ B2B

Korting op bulkbestellingen

Ook voor zakelijk gebruik, wederverkoop of relatiegeschenken is het zeer aantrekkelijk om bij Hobby&Co te bestellen. Bij grotere aantallen vanaf 10 dezelfde producten in een bestelling profiteer je namelijk van aantrekkelijke kortingen.

Klik hier voor meer informatie.

Relatiegeschenken

Het assortiment van Hobby&Co bestaat uit bouwpakketten die ideaal zijn om als relatiegeschenk aan jouw klanten of personeelsleden cadeau te doen.

Afhankelijk van de gewenste aantallen profiteer je van hoge kortingen op de getoonde verkoopprijs, verzending is altijd gratis en zeer snelle levering is mogelijk op elke gewenste locatie.

Klik hier voor meer informatie.

Algemene Voorwaarden Zakelijk

Bekijk hier onze Algemene Voorwaarden Zakelijk

Bouwpakket reviewen

Heb jij een goedlopende website in de vorm van een blog of een Youtube kanaal en wil je een van onze bouwpakketten reviewen of een winactie organiseren? Daar werken wij graag aan mee, klik hier voor meer informatie en aanmelden.

Acties

Altijd 5% korting op top 50 producten

Bij Hobby&Co ontvang je altijd 5% korting op de populairste houten bouwpakketten, gebruik hiervoor de speciale cadeauboncode die je op deze pagina kunt vinden.

Schrijf een review en win € 15,- shoptegoed

Bij Hobby&Co maak je kans om € 15,- shoptegoed te winnen als je een review plaatst over een bouwpakket op onze website of een klantbeoordeling op Kiyoh.nl.

Lees hier meer over deze actie.